Facebook slukar en hel.

Efter förlossningen så är jag inne på tanken att inaktivera facebook för det tar för mycket på mig, känner hur det slukar mig,
hur jag blir irriterad men ändå ska fortsätta läsa.. Det blir bara en ond cirkel för mig sen använder jag ju inte facebook
för att hålla kontakt med någon (avskyr personligen messenger/chatten/pm & hade jag kunnat så hade jag raderat den skiten &
ev. behållt facebook), lägga upp bilder eller liknande utan jag är där för grupper men de slukar mest energi & humör efter ett tag.

(är admin för bl.a. råttboet & har tre adminer till som jag litar på, vet att de kan sköta gruppen fint om jag skulle försvinna ett tag,
vilket jag antagligen kommer göra oavsett jag inaktiverar eller inte, jag kommer ju ha ett barn att ta hand om) 

För det mesta känner jag mig bara på dåligt humör & allergisk mot flertalet personer för tillfället. 
(nä, har inget med hormoner att göra utan jag blir lätt en såhär bitter människa av facebook spec)
Vardagsglimtar |
Upp! 👆