Första badet.

Det har varit väldigt tyst här & ni undrar säkert varför.. Jag var ju uträknad till den 17e Augusti men redan den 16e Augusti så anlände vår älskade unge så det har varit fullt upp med att ta hand om henne, ta sig upp igen för att andra satte fälleben för en & vi har fokuserat på oss själva samt att få lite ordning i vardagen eftersom vissa verkar vilja förstöra för andra.

Ikväll fick hon äntligen sitt första bad (vi har haft varning om bakterier i vattnet senaste veckan så har skjutit upp badet till ikväll) & hon somnade gött under tiden. Vi har varit i Hässleholm mer eller mindre halva dagen för att fira mig i förskott (jag fyller år på fredag) så vi fångade pokémon, tog pokestop, åt thaimat (veg. sushi för mig!) samt köpte skor till min partner & lite smått & gott till N.
(jag kommer avslöja hennes namn, andas!)

 
Jag beställde den nätgrejen till badbaljan & den kom idag, jag var osäker på om jag skulle tycka om den men gud vad det underlättade att bada henne, har varit lite orolig inför första badet nämligen! Gäller även badbaljan på ställning som jag fann begagnad i en lokal köp & sälj - grupp på fb (100kr, värd varenda en krona). Är glad över att jag köpte dom trots tvivel!

Uppdatering. 
Ni såg inte nätgrejen eller min balja på ställning vidare bra så varsågoda!
(pojkvännen har nog satt nätgrejen tvärtom men den fungerade även så)
Ps. Jag kommer fylla i mellanrummet mellan detta inlägg & senaste inlägget innan jag födde

0 - 1 år, Shopping, Vardagsglimtar |
Upp! 👆