Senaste inköpen.

Inaktiverat fb för kvällen av mängder av anledningar men är det något akut så kan ni skicka medd. via instagram däremot ber jag er att endast göra det om det är något akut för jag vill få en stund att andas & återhämta mig. Mest troligt återaktiverar jag fb imon
men för ikväll andas jag ut.

Stod & letade strumpbyxor uppe på netto i rätt strl till bebis med mammi men vi fann bara "enorma" så slängde iväg
en beställning till H&M (ja, väldigt ute i sista sekunden - jag vet!) så passade på att klicka hem lite annat också. Beräknas komma
onsdag - fredag så hoppas att jag hinner få det innan förlossning (kan givetvis inte förutspå när det sker trots uträknad datum) 

 
Jag finner jämt vita bodies men det är i princip omöjligt att finna svart så fann jag detta 2-pack & då ena hade hundmotiv - ja, tack! 
Shopping |
Upp! 👆