Fyra fina herrar.

Två herrar från Oddpaws som bor här i väntan på att resa till sina nya familjer/hem! 
Oddpaws Go To Hell, For Heavens Sake ur BMTHkullen (som jag även har en hane på foder ur). 
Oddpaws Snedstreck / ur Teckenkullen som jag hade åt Oddpaws som ska till danska uppfödaren Fnyffs



Min egna hanflock består av tre hanar numera då jag förlorade tre råttor i en veva nyligen, tyvärr.
Oddpaws Oh no ur BMTHkullen bor här på foder. 
Oddpaws Snabel-A @ ur Teckenkullen som jag hade åt Oddpaws. (förlorade kullbrodern Dollar $ i en intro-olycka)

Bloo som är tredje i hanflocken tycker inte om hantering så han lämnas ifred förutom vid nödvändigheter, vill inte stressa honom i onödan för att ta ett foto. Hans mamma Frankie (som han omplacerades hit med) bor med min honflock på fem damer & hon är inte heller för hantering. Att någon av dom öht kommer fram till luckan & tar emot mat från mig ser jag som enorma framsteg & så länge de fungerar med flocken så vill jag inte heller klaga för det är trots allt det viktigaste anser jag.
Råttorna |
Upp! 👆